פרוש על הבחירות באלעד: "עלינו לשבת ולהגיע להבנות"

    אסתי פלד 1 Comment on פרוש על הבחירות באלעד: "עלינו לשבת ולהגיע להבנות"

    ח"כ מאיר פרוש על הכרזת המועמד לראשות עיריית אלעד בריאיון ל'קול חי': "הרב אריה דרעי הוא מנהיג של הציבור בני עדות המזרח. בנושאים האלה אני מעדיף להתנהל באופנים אחרים. יהיה נכון שכל ראשי הסיעות נשב יחד סביב שולחן אחד וננסה להגיע להבנות ארציות"

    צילום: פלאש90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש מסכם את מושב החורף של הכנסת בריאיון לאיתי גדסי במהדורה המרכזית: "האופוזיציה הצליחה לערער את היציבות של הקואליציה והשיא היה בסוף של המושב שהם שלושה שבועות לא הצליחו להעביר חוקים. לשיטת יהדות התורה האופוזיציה צריכה להיות מעורבת בוועדות. התפקיד שלנו לזעזע את הקואליציה ולהפיל אותה".

    פרוש התייחס לקידום העיר כסיף עבור החברה החרדית: "אנחנו לא רצינו את הכסיף כי אנחנו חייבים דירות כעת, ישנה מצוקה נוראית. הטענה שלנו הייתה שבכל עיר שבונים שכונות חדשות יוקצו 2000 יח״ד לציבור החרדי".

    בנושא המסמך של מנכ"לית משרד החינוך בעניין תקצוב מוסדות המוכש"ר, אמר פרוש: "הרב אייכלר ואני עסקנו בנושא, אבל לנו יש מסמכים וסיכומים אחרים ואנחנו ממש לא מקבלים את המסמך שהתפרסם. גם במסמך שהתפרסם המורה והמנהל לא נבחרים על ידי משרד החינוך".

    בנוגע להכרזת מועמד לראשות עיריית אלעד, אמר פרוש: "הרב אריה דרעי הוא מנהיג של הציבור בני עדות המזרח. בנושאים האלה אני מעדיף להתנהל באופנים אחרים. יהיה נכון שכל ראשי הסיעות נשב יחד סביב שולחן אחד וננסה להגיע להבנות ארציות".



    1 תגובות

    מיין תגובות